Siirry sisältöön

Brändistrategia

Brändistrategia

  1. Yritystoiminnan ja tavoitteiden ymmärtäminen

    Ensimmäinen askel on ymmärtää liiketoiminnan tavoitteet ja toimialan lainalaisuudet sekä positiomme alalla. Ennen kuin brändistrategiaa voi alkaa laatimaan, kutsumme asiakkaamme workshopiin, jossa kyselemme paljon ja tiristämme ulos kaiken oleellisen. Näiden tietojen perusteella pystymme alkaa laatimaan strategiaa, jonka avulla saavutatte tavoitellun mielikuvan sekä position markkinassa.
  2. Brändistrategian rakennuspalikat

    Yksi tärkeimmistä asioista, jonka kaivamme esiin yritystoimintanne ja arvomaailmanne ydin. Se määrittää paljon asioita, koska silloin mikään ei tunnu päälleliimatulta, kun kaikki kumpuaa sisimmästä. Se vaikuttaa visuaaliseen ilmeeseen, arvolupaukseen ja brändipersoonan kehittämisen. Siten luomme vahvan ja muistettavan brändin, joka resonoi kohderyhmänne kanssa ja herättää luottamusta.
  3. Brändin strategiset valinnat

    Luomme brändistrategian, jonka avulla ohjataan kaikkia markkinointitoimenpiteitä ja viestintää. Strategia kattaa pitkän aikavälin tavoitteet, kohdemarkkinoiden valinnan ja avaintoimenpiteet, joilla muutosta aletaan viemään käytäntöön. Strategia täydentyy usein brändi-identiteetillä, joka antaa vaatteet brändillenne ja visuaaliset keinot viedä strategia käytäntöön.

Brändistrategia on elintärkeä osa hyvin johdettua brändiä

Brändistrategia on kulmakivi, joka ohjaa yrityksenne brändin luomista, rakentamista ja kehittämistä. Se on suunnitelma, joka määrittelee, miten erottaudutte kilpailijoistanne, luotte syvemmän yhteyden asiakkaisiinne ja rakennatte pitkäaikaista arvoa brändillenne. Käymme läpi prosessin, jossa tunnistamme brändinne ydinidentiteetin, luomme kattavan strategian brändin vahvistamiseksi ja varmistamme, että kaikki brändiin liittyvä työ tukee yhteisiä päämääriä. Tämän avulla brändinne erottuu markkinassa sekä myös kasvaa ja kehittyy jatkuvasti vastaamaan muuttuvien markkinoiden ja asiakastarpeiden vaatimuksia.

Olipa kyseessä sitten uuden brändin rakennus tai olemassa olevan brändin uudelleenbrändäys, tehtävämme on auttaa teitä luomaan vahva ja merkityksellinen brändi, joka resonoi kohderyhmänne kanssa ja saavuttaa tavoitteenne.


Miltä näyttää, kun prosessi
kanssamme toimii?
Katso, niin tiedät.