Siirry sisältöön

KuPS

Mitä teimme: Brändistrategia / Brändi-identiteetti / Lanseerauskampanja

Tänään. Aina. Banzai!

Brändiuudistuksen ansiosta KuPSilla on tunnistettava ja nykyaikainen identiteetti, joka yhdistää yli ikäryhmä- ja tasorajojen, junnuista ammattilaisiin ja kannattajista kumppaneihin.

Uusi ilme lanseerattiin yleisölle vahvasti eri medioissa, harkitusti vuoden 2020 jalkapallokauden kynnyksellä. KuPS valtasi Savon Sanomien etusivun, kadunvarsien pylväsmainokset ja Kuopion alueen kaikki digiscreenit uudella ilmeellään. Lisäksi lanseerauksen tukena olivat sosiaalisen median kanavat, jotka rummuttivat ilmeen päivitystä lanseerausvideolla, jotta kenellekään ei jäisi epäselväksi, että KuPSilla on suomalaisen jalkapallon suurin sydän.

Suomalaisen jalkapallon suurin sydän

Kuvittele maailma, jossa jokainen on tasavertainen.
Jossa perhe pitää huolen omistaan.
Jossa juuret ruokkivat tulevaisuutta.
Jossa vastustajat voitetaan rakkaudella.
Se on meidän maailmamme, jalkapallon maailma.
Tänään. Aina. Banzai!

Valokuvaus ja video: Markus Aspegren, Lasse Hartikainen