Muusikampanja | Kruunu Herkku
Kampanja, jossa laitoimme kaiken muusiksi
Kruunu Herkku kokkaa valmista ruokaa niin koteihin kuin ruoka-alan ammattilaisille. Meidän puoleemme Kruunu Herkku kääntyi, koska heillä on tavoitteena kasvattaa tunnettuutta ja brändimielikuvaa sekä kuluttaja- että Food Service -sektorilla.
Jo 25 vuotta toimineen yrityksen ympärillä korostuu laatu, helppous ja luotettava kumppanuus. Jotta näistä asioista päästään keskustelemaan, tulee ensin kiinnittää asiakkaiden huomio. Ja siinä hommassa kampanjointi on erinomainen työkalu.
Ihminen innostuu yleensä ensin enemmän tuotteesta kuin itse yrityksestä. Siksi Saarioisella on maksalaatikko, Valiolla Aura-juusto ja Atrialla hiillosmakkara. Halusimme, että jatkossa perunamuusi yhdistetään Kruunu Herkkuun. Se on yksi yrityksen rakastetuista kärkituotteista ja saavuttanut jo hyvän maineen molemmissa kohderyhmissä.
Perunamuusi poskella suunnitellussa kampanjassa fiilistelemme ja herätämme huomiota väitetysti Suomen parhaan perunamuusin ympärillä. Kysymysten ja väitteiden ympärillä muusi esitellään visuaalisesti leikkisällä tavalla.
Monet nykypäivän ilmiöt syntyvät tylsäksi koetuista arkisista asioista. Parhaimmillaan ne voivat nousta kulttiasemaan. Siksi monimuotoisuus kanavavalinnoissa ja rohkeat ulostulot tukevat kampanjan leviämistä.
Herättelevät viestit ja kampanjalle toteutettu persoonallinen ilme ja kuvamaailma kertovat perunan tarinaa mieleenpainuvalla tavalla. Kuvaukset järjestimme yhdessä Huhu Digitalin kanssa.
Muusikampanjan keskipiste on kampanjasivu, jonne voi tuottaa uutta sisältöä myös jatkossa. Näin kampanja on helppo nostaa esiin aina uudelleen, jolloin se on Kruunu Herkulle kestävä työkalu markkinointiin.
Oispa muusia! Sitä väitetysti Suomen parasta perunamuusia löytyy osoitteesta perunamuusi.fi