Siirry sisältöön

Taiga Concept

Julkitilakalusteet
Mitä teimme: Nykytila-analyysi / Brändistrategia / Brändi-identiteetti

Pelkistetty ja ajattoman luonnollinen työympäristösi

Taiga Conceptin tuotteet olivat – ja ovat edelleen – erinomaisia sekä kauniita. Haasteeksi oli kuitenkin muodostunut niiden markkinointi, joka ei vastannut tuotteen laatua. Tarvittiin brändi, joka välittää Taigan ainutlaatuisen tunnelman kaikille sen kohderyhmille.

Nykytila-analyysin ja haastatteluiden avulla löysimme kriittisimmät ongelmakohdat sekä esimerkiksi uuden kohderyhmän, sillä sisustussuunnittelijat ja arkkitehdit olivat aiemmin jääneet täysin huomioimatta. Löysimme brändille kulmakivet, joiden varaan näyttävä brändi tulee rakentaa.

Loimme Taigalle verbaalisen ja visuaalisen identiteetin, jossa korostuu heidän luomiensa tilojen luonnolliset elementit. Rakensimme brändin ja narratiivin, jotka luovat jo ainoastaan sanojen avulla tunnelman Taigan tuotteesta – ennen kuin sitä on päässyt edes kokeilemaan.

Luonnollinen työympäristö on luodun brändin ansiosta nyt läsnä jokaisessa pisteessä, jossa asiakas kohtaa Taigan.